Opstellen hernieuwde gemeentebrede visie op dienstverlening die in 1e kwartaal 2021 zal worden vastgesteld
Toegang dienstverlening sociaal (o.a. WMO, gezinszorg, Jeugdzorg) gebundeld samengebracht onder de sociale wijkteams. 1e telefonische contacten worden voor alle dienstverlening inclusief het sociaal domein gebundeld afgehandeld door het KCC
Opzetten en inrichten van het team online, met daarin de disciplines dienstverlening, communicatie en Informatisering & automatisering om onze online dienstverlening structureel verder uit te bouwen en te verbeteren
Opstellen afwegingskader voor online diensten waarmee nieuwe online diensten kwalitatief en op de benodigde vereisten (o.a. beveiliging, toegankelijkheid, uitgangspunten dienstverlening) kunnen worden getoetst
Door de coronapandemie hebben we onze dienstverlening op verschillende onderdelen moeten aanpassen:
We werken alleen nog maar op afspraak
Tijdens de lock-down periodes is de dienstverlening beperkt tot de noodzakelijke dienstverlening
Bijna alle medewerkers die ons algemene nummer 0546-54 11 11 bemensen kunnen volledig vanaf huis werken
Om continuïteit te waarborgen is er een aantal maanden binnen het KCC in thuiswerk - op kantoor werkende ploegen gewerkt
Producten die vallen onder de nieuwe Omgevingswet en relatief eenvoudig zijn, zijn allemaal bekeken en opnieuw ingericht. Hierdoor kunnen deze producten vanaf 1 januari 2022 nog sneller en met betere en uniforme kwaliteit geleverd worden
Uitbreiden van het aantal producten waarbij via 100% kostendekkende leges de kostprijs wordt bepaald
Ondernemers zijn actief benaderd om het ondernemersloket bij hen bekend te maken
Ondernemers zijn vanuit het ondernemersloket actief geïnformeerd over ondersteuningsmaatregelen in relatie tot de coronapandemie
Deze pagina is gebouwd op 07/19/2021 15:32:02 met de export van 07/19/2021 15:20:17